23 oct. 2010

CONVERTIRE FILME PENTRU ZTE CUTE - COSMOTE CUTE

Pentru inceput trebuie sa stim ca terminalul ZTE CUTE nu suporta redarea decat a doua formate video si anume 3GP sau MP4. Mai trebuie mentionat ca framerate-ul filmului nu trebuie sa depaseasca 15 fps, iar rezolutia maxima admisa este de 320*240 in format 4:3, pentru o afisare pe o suprafata cat mai mare pe display.
Eu am folosit pentru convertirea filmelor programul  MOBILE MEDIA CONVERTER, program care pe langa convertire va ofera posibilitatea sa inserati si subtitrarea aferenta filmului. Si acum un mic tutorial despre folosirea softului pentru obtinerea unor rezultate maxime:
Dupa ce ati descarcat si instalat programul puteti sa il rulati. Pentru inceput alegeti la CONVERSION TO-PSP VIDEO, apoi va duceti in dreapta la butonul MORE si dati click; acolo mai trebuiesc modificati unii parametri; AUDIO BITRATE-128, AUDIO FREQUENCY-24000(poate fi si mai mica dar se pierde din calitate), VIDEO BITRATE 200(NU ALEGETI MAI MARE - FILMUL SE VA VEDEA SACADAT) si apoi dati OK. Acum va duceti sus la tab-ul ADD si alegeti filmul pe care doriti sa il convertiti. Dupa ce l-ati ales, in program selectati titlul filmului si observati daca in capatul din dreapta(sub foarfece) apare un S. Daca da inseamna  ca aveti si subtitrarea disponibila, daca nu va trebui sa descarcati una. Dupa ce va asigurati ca aveti si subtitrare, mai trebuie sa urmati cativa pasi. Unul dintre ei este sa va duceti in drepul  BALONULUI(in dreapta sus) si sa dati click Acolo aveti optiunile pentru subtitrare; Nu modificati decat la ENCODING in Eastern European | WINDOWS-1250, pentru ca in momentul rularii filmului, subtitrarea sa afiseze si literele romanesti speciale. Dati OK. La OUTPUT FILE \ FOLDER selectati locul unde va fi salvat filmul. Dati CONVERT si dupa o asteptare destul de mare (in functie de calculatorul dumneavoastra), filmul va fi convertit si il veti putea copia pe telefon.
VIZIONARE PLACUTA!!!!
Link pentru  program: http://www.ziddu.com/download/13344296/MMCsetup.exe.html

7 comentarii:

  1. buna ma tot chinui de cateva zile sa pot sa fac un film cu subtitrare pe tel meu,zte, si nu reusesc! am urmat toti pasii scrisi de tine in acest tutorial dar la ultyimulm am impotmolit...adica...likul care il dai pt programm e corect, dar nu apare chestia cu s ul si cu foarfecele pt subtitrare...nu stii ce metoda sa aplic?...si nu stiu ce sa fac...pls daca ai timp ajuta ma cu chestia asta! thx!

    RăspundețiȘtergere
  2. chestia e ca versiunea e 1.7.1.0 care am descarcat o si in momentul in care o deschid iconita nu seamana cu aceea cu care ai postat o tu pe blog...sorry!poate ca e o versiune mai noua?.am vazut ca apare in stinga jos AUTODET SUBS ...am bifat acea casuta dar nu se intimpla nimic....:((

    RăspundețiȘtergere
  3. am modificat link-ul cu versiunea pe care o am eu: http://www.ziddu.com/download/13344296/MMCsetup.exe.html
    asigura-te ca ai subtitrarea in folderul filmului si are exact aceeasi denumire

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi mult cataline!!!!! super!!! acum merge...!!!cand vii prin baia mare da un tel....te invit la un vin!!!! id mess joymanp Toate cele bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. sincer: lucrez in domeniul vinurilor............ar fi interesant sa degust vinuri noi............ne mai auzim!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. ok atunci poate vii la o palinca buna de maramu....!!!mai vorbim!!!!numa bine!!!

    RăspundețiȘtergere